fredag 31 december 2010

Gott nytt år !!

Idag är det sista dagen på 2010 , även dagen då jag kliver in i v, 17 :-) Tiden bara rusar förbi, känns som om vi nyss hade vårat 1:års kalas för älskade Liam men om bara några dagar är det dags för hans 2:års kalas .
Mycket har hänt under 2010, jag har varit arbetslös för första gången i mitt liv tillexempel, haha, väldigt tråkigt men för att glädja upp det lite så har jag även en liten bebis i magen som kommer förändra vårat 2011 då vi blir en familj på 4 st <3 Känns alldeles underbart, jag hoppas bara på att jag ska lyckas hitta något arbete så man får syselsätta sig lite med det innan bebisen kommer och det är dax att vara hemma igen. Känner att jag verkligen har tröttnat på att gå hemm nu , fast det hade jag gjort redan efter några dagar, jag vill arbeta och få lite sånna rutiner i mitt liv igen, det här suger ju verkligen att bara gå hemma och söka arbete hela tiden, visst man får ju mer tid med vår uderbara son men man behöver få komma ut lite i vuxenlivet också. Just nu förstår jag inte hur man kunde klaga på det arbete jag hade i några år innan jag blev varslad där ifrån, visst var det hemska arbetsuppgifter och på sommaren en hemsk värme där vi stod men guud va skönt det var att komma ut och träffa lite arbetskamrater och att bara få slippa vara hemma :-)
Nåja, något måste jag se till att hitta innan jag ska gå hemma igen.

Nu har jag och Liam precis sovit lite middag, jag kröp ner i hans säng en stund efter att han somnat och det är ju bara hur mysigt som helst att få ligga och krama en så fin liten kille <3
Han blev super glad när han vaknade nyss också, klappade mig på kinden och log alldeles underbart innan han flög upp ur sängen för att visa mig alla hans fina leksaker som jag dock redan sett men han vill ju så gärna visa allt när man är i hans rum :)
Nu leker han för fullt och jag ska också strax kliva upp här, men min lilla krabat i magen gör att jag drar mig lite från att gå upp då det är så mysigt att känna de små sparkarna där inne :-) Love !

Liam åker runt på sin bil




Ha en underbar dag !


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar