tisdag 18 januari 2011

Detta dagis !!

Idag när jag kom för att hämta Liam och skulle klä på honom så var hans overall + vantar blöta , inte bara påutsidan utan på insidan också, vi som hade planerat att gå en promenad med Sara, Seline och Ella.. Blir lite trött på detta dagis, ska bli skönt att byta och jag hoppas det är bättre där bara :-) Antingen så är de inte ute alls eller så är kläderna dyngsura när man ska gå hem för att de inte kan se till att alla kläder blir torra i torkskåpet, ibland kanske det behövs lite längre tid för vissa kläder att torka med tanke på att de fyller upp ett litet torkskåp till max! Annat om de bara hade varit blött på utsidan, Men men, det slutade iallafall med att Sara, Seline och Ella kom hit för att jag inte ville ta ut Liam i blöta och kalla kläder.. Vi fikade och hade det trevligt , barnen lekte i Liam's rum.. Tänk att Liam alltid ska bli så uppspelt när det kommer folk, han röjer verkligen och ska visa allt, haha, inte lyssnar han på sin mor då heller alla stunder.. Nu när de åkte så gick Liam och satte sig i soffan, satte på tv:n och sitter fortfarande kvar konstigt nog, han brukar aldrig vilja sitta still framför tv:n , fast nu verkar han vara riktigt trött och det förstår jag efter hans sena kväll igår och sen upp tidigt för att röjja en massa på dagis :-)

Nä, nu är det dag att börja med maten för min del , så att vi sedan kan ta en bad, byta sängkläder och bara mysa sen :-)

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar