onsdag 26 januari 2011

Godmorgon

Har precis varit ute på en promenad med Milo, skönt när solen skiner idag men ändå rätt kallt.
Imorse när jag lämnade Liam på dagis så var det helt tyst, vi klev in och såg att det bara var ett barn där , och sen skulle det komma yttligare ett barn innan lunch, Så tre barn skulle de vara under dagen idag, det märks verkligen att många barn redan har bytt förskola då det minskas med barn hela tiden, Liam byter förskola den 14:e februari så det är ett litet tag kvar men inte alls länge så det ska bli spännande och se hur hans nya dagis kommer att vara, jag hoppas på en förbättring iallafall :) Men kommer nog att sakna det här lilla dagiset då det känns mer personligt och mysigt.

Min rygg strejkar även idag, Usch va det är jobbigt, hade tänkt att ge mig ut för att prata med lite arbetsgivare men det får bli att ringa runt lite istället, känns dock svårare att ge ett bra intryck då men det är bara att ge sig på ett försök.
Nu har jag tröttnat helt på att gå hemma så ska även börja ta tag mer i att söka praktikplats, måste få komma ut och träffa lite folk innan man ska gå hemma igen.

Ha en underbar dag allesammans !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar