tisdag 18 januari 2011

Härliga tisdag

Dagen började med att försöka få liv i min lille prins som verkligen var super trött, men det är inte så konstigt då han vägrade sova igår kväll, klockan blev över 22.00 innan han lagt sig till ro då han somnade med sin pappa i sin säng. Han kom tillslut upp och satte sig framför barnprogram medan jag dukade fram frukost och fixade mig klar för dagen, När vi sedan kom till dagis efter en grötfrukost och morgonmys så sa han glatt hejdå och vinkade, Åh va härligt det är dessa dagar då man ser att han verklogen längtat till att få komma dit :) Själv gick jag hem för att hämta Milo, vi tog en rask promenad på ca en timme, underbart skönt var det ! Dock var han lite slö på hemvägen..

Väl hemma så har jag suttit i telefon ett antal gånger, pratat med olika människor där det handlar om arbete,coachning osv, Tog även ett långt samtal med underbara Mange, Min bästa vän<3

Nu ska jag strax se till att få lite mat i magen sen bär det ut igen för en långpromenad, denna gång hade jag tänkt att gå till borsökna och tillbaka men det vet jag inte om jag hinner då jag ska hämta prinsen 14.00, Vi får helt enkelt se hur långt jag hinner komma innan jag måste börja traska hemmåt igen :)

1 kommentar:

  1. Älskar att bli nämnd här:) du e min bästa vän med o det vet du:) <3

    SvaraRadera