tisdag 25 januari 2011

Tisdag

Denna dag har varit både väldigt jobbig och väldigt bra ! jobbig har den varit pga att jag haft så fruktansvärt ont i ryggen, hela morgonen blev att bara ligga i soffan och försöka hitta ett bra sätt att ligga på för att slippa ha ont, men det gick mindre bra iallafall, hur man än vred och vände så gjorde det så ont att man bara ville gråta ! Jag värmde på min vetekudde och sedan slog jag mig ner och ringde till min underbara vän Mange, Det kändes så himla mycket bättre av att lägga kudden på svanken och ännu bättre blev det såklart när man fick prata en massa med Mange, Efter att jag ätit lite lunch så var det dags att ta sig ner på stan för att träffa bror, dock så blev det inte mycket gjort av det jag skulle göra egentligen då vi blv hungriga nästan direkt , sen tickade klockan på och det var dags att hämta Liam på dagis, Så imorgon ska jag sätta mig ner här hemma på morgonen för att kolla upp allt jag inte gjorde idag ! Sen får vi se om man hinner ner på stan för att uträtta lite jobb saker man inte hann med idag.
Man börjar ju få riktig panik över att det bara närmar sig beräknat datum för den lille för varje dag som går med tanke på att jag absolut hade velat arbeta lite innan det är dags att gå hemma igen, Men ju mer magen växer ju svårare är det ju tyvärr att hitta ett arbete. Men jag ska kämpa på och leta tills in i det sista :)
Det jobbigaste är ju att man har en sambo som jobbar i butik , det gör det så svårt för mig att hitta arbete då jag bara kan arbeta vissa tider, och vissa helger, Helst skulle jag behöva ett arbete med tiderna 07.00-16.00, det är så jag vill arbeta också.

Nu sitter vi här i Liam´s rum, Han leker för fullt med sitt duplo och jag tog fram datorn för att kika lite lediga arbeten osv. Ska fortsätta med att kiak lite arbete nu inan det är dags att börja laga mat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar