torsdag 27 januari 2011

Shopping!

Sitter på tuna park och väntar på min bror, men han kommer inte fören strax innan 13.00 och jag har redan handlat alla presener jag skulle utom en och även lite kläder till mig, får väl se hur det sitter på mig nu, min kropp börjar ju växa lite här och var nu :p tidigare var det bara magen men nu så börjar jag lägga på mig även på andra ställen :) med Liam i magen så hade jag redan gått upp 15 kg nu men denna graviditet så är det bara ca 2-3 kg tror ja . Knasigt ändå då jag verkligen äter som en häst och hungrig hela tiden :p Sen rör jag på mig mindre nu än vad jag gjorde med Liam i magen.

Nä nu har jag vilat här en stund och ska kika vidare så att jag får min sista present klar och slipper tänka på det !


// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar