söndag 16 januari 2011

Kalas och Magsjuka ?

Ja idag hade vi kalas åter igen , Linnea kom hit och vi åt sen lunch som bestod av ugnspannkaka, gott men man ångrar sig alltid efterår då man ätit pannkaka för att de ger en sån himla mättnadskänsla, Seda´n kom min bror med familj, han fick en massa burkar med deg i olika färjer och en massa tillbehör så nu får han börja baka :) Barnen lekte och så strax därefter kom Liam´s mormor och morfar, moster och morbror, Där fick han en trehjuling, som han verkligen gillade, Han har lite svårt att trampa sig fram utan tar hellre fötterna i golvet, Men till i vår/sommar så borda han ha kommit på och vuxit till sig lite :-)
En massa fika och en hel del prat och lek sen åkte de hem efter ett par timmar, vi lagade mat , åt och lekte lite med Liam, Jag började må väldigt illa redan vid maten, det blev bara värre och värre och magen kändes helt spänd och bubblig, Så jag gick och tog mig ett bad, Undertiden i badet så mådde jag bra men så fort jag kom upp så började det igen, Efter en kort stund så kunde jag inte hålla mig längre och det blev att springa in på toan, FY hatar att kräkas för jag kan aldrig sluta, man blir ju bara mer och mer äcklad när man väl börjat, Säg inte att någon dragit hit magsjukebaciller nu när de varit här för att firat Liam, Men jag hoppas även inte att det är graviditeten som sätter igårn med dessa fasoner igen, Men det känns isf mer som magsjuka med tanke på hur dålig ja känner mig för övrigt i kroppen, Har bara behövt besöka toan två gånger nu men mått väldigt knasigt och bubbligt i magen hela tiden, HOPPAS det är över imorgon tack !

Nu ska jag strax gå upp och lägga mig , känner att jag behöver en del sömn nu efter dessa dagar.

Godnatt och hoppas nu att alla ni som varit här klarar er från magsjuka !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar