lördag 1 januari 2011

Godmorgon

Inatt när jag precis lagt mig så kollade jag på klockan och den stod på strax innan halv tre, måste sommat ganska snart efter det men så kommer en söt liten sak och klappar mig på kinden och säger "mamma,pappa" klockan 03.00.. Jag undrar varför Liam vaknade då men han kansle drömde eller något, han sov sig ju igenom tolvslaget inatt då det var lite livat utanför. Han ville inte alls somna om och verkade vara pigg som en lärka , Men tillslut efter lite mer än en timme så somnade både jag och Liam inatt, sen vaknade vi båda 09.00 imorse, skönt att komma upp i skaplig tid iallafall även om man gärna velat ligga kvar en stund till. Nu sitter jag och äter frukost och Liam har precis ätit upp så han sitter och kollar på barnprogram, Idag tänkte jag baka lite om mitt humör för det höjer sig, just nu är jag bara riktigt slö, men ska ut och kolla om det finns någon tvätt tid i tvättstugan idag också, det är skönt att få bort all tvätt på en gång istället för att tvätta en maskin i taget här hemma och sedan hänga upp överallt.
Så lite måste ja få gjort idag så att man slipper göra allt dagarna innan Liam fyller år ! Sen får vi passa på när både Fredde och jag är hemma med att tvätta och städa så att en kan umgås med Liam :-)

Hoppas att alla hade en jätte trevlig kväll igår !

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar