måndag 7 februari 2011

Godmorgon!
Idag kom Liam in till mig 06.30, det är väldigt ovanligt då han annars aldrig brukar vakna innan 08.00, men jag tror nog att han vaknade av sin far som höll på att fixa inför jobb då han skulle börja 07.00 idag, ja, iallafall hoppas jag inte det blir någon vana för honom att vakna sådär tidigt för jag är vääldigt trött :p Haha, eftersom jag har en krabat i magen som verkar vara vaken dygnet runt så har jag kanske en jobbig period framför mig sen i sommar, då behöver man sova ut nu innan :p
Fast måste säga det att det är ju riktigt mysigt när han kommer in såhär och vill mysa innan man kliver upp :-)

Nu är det dags för frukost känner jag, vaknade men en lite lätt huvudvärk som bara verkar bli värre så jag hoppas den försvinner efter lite mat i magen.



// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar