tisdag 8 februari 2011

Mamma's lilla sjukling

Fick ett samtal från dagis här vid 13.30, de sa att Liam hade varitväldigt dålig i magen och att det luktade "sjuk bajs" sen hade han inte velat äta något alls under dagen.
Igår var vi och firade min far som fyllde år och då gick Liam runt och hade väldigt ont i magen och kämpade som bara den för att få ut nått, tillslut så bajsade han och det var först väldigt hårt men sedan halv löst, då luktade det även väldigt äckligt men tänkte bara på att de säkert var för att han ätit ägg till frukost och därav lukten och sedan några chokladbollar som innehöll kaffe som kanske tog magen ur form lite, han har ju varit pigg och glad sedan dess och så hade ingen tanke på magsjuka, men antar att det är det nu eftersom att han hade bajsat flera gånger under dagen nu och att det luktat väldigt "sjukligt". Här hemma nu så har det inte kommit något och han leker för för fullt, på bilderna här så lekte han med Milo, eller snarare tog alla Milo's leksaker så att Milo jagade honom :p










Jag har haft besök av underbara Mange idag, mycket trevligt att ha honom här, blev inte så länge som man velat men en liten stund är bättre än inget :-) Vi hann ju med en hel del prat och klämma i oss en varsin pizza iallafall. Nu ska jag göra allt jag kan så att jag snart kan åka hem till dem!


//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar