måndag 28 februari 2011

Var tar tiden vägen ?

Såg precis att jag tydligen gick in i v.26 för någon dag sen, herregud vad tiden springer iväg, känns ju som om det var igår jag sa till folk att vi gick in i v. 23. Haha :-) ingen koll alls på dagarna denna graviditet gör att tiden går så fort nu när man roar sig med Liam om dagarna, känns
både kul och tråkigt med att tiden går så fort , jag har varit jätte dålig på att skriva om denna graviditet och det känns så himla tråkigt ! Måste skärpa mig !
Lille magen idag :







Liam fick sig ett bad innan läggdags, han älskar att bada men har fått för sig att man kan dricka vattnet, phu vilket tjat det blir på honom när han väl börjar , idag fick jag nog efter att sagt åt honom ett flertal gånger så då åkte han upp direkt :p Känns inte som om att det är sådär jättebra att få i sig varmvatten med en massa skum direkt.
Puss säger Liam :-)


Tänk att vi äger världens finaste underbaraste bästa ! Älskar dig över allt annat min söta prins ! Du är vårat allt älskling <3

Mamma & Liam
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar