torsdag 10 februari 2011

Godmorgon

Jag har precis vaknat här hemma, (av min kära sambos väckarklocka som ringt hundra gånger) men han sover såklart fortfarande, även Liam sover så blir att ligga och dra sig en stund innan det är dags att kliva upp :)


Förstår mig inte på vissa människor, två stycken som jag umgås med ( men väldigt sällan) är så himla roliga ! När jag träffar den ena så får man höra en massa skit och si och så och att den inte förstår sig på den andra människan osv, sen när man kommer till nästa så säger den personen samma sak, att den personen är si och så och att den personen inte förstår sig på den andra, ändå så lyckades de vara så falska att prata och smöra för varann när de väl träffar på varann eller på internet som de oftast är, haha, hur orkar man hålla på så? Vuxna människor, det är väl bara att ge fan i varann eller helt enkelt sluta snacka skit om varann om de ändå bara ska vara falskt och smörigt när ni pratar med varann ? Jaa, visst är som dom är !



// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar