onsdag 16 februari 2011

Inskolning

Dessa tre dagar har gått väldigt bra med Liam, Dock så blir han visst väldigt mammig just när jag ska sitta med, Det går mycket bättre när jag inte var i närheten, Så idag satt jag i personalrummet näst intill hela dagen och det hade gått jätte bra för Liam :) Precis som jag förstod , Jätte skönt !
Nu när vi skulle gå hem så ville han absolut inte gå hem , han skulle bara leka med alla nya saker och visa mig allt nytt , Imorgon blir det att bara lämna honom som vanligt på morgonen sen hämta klockan 14.00, Fast då blir det pappsen som hämtar , det kommer han nog att gilla med tanke på att det är väldigt sällan Fredde lämnar och hämtar Liam.

Nu ska vi strax äta mellis här hemma sen har jag en hel del att göra innan jag kan göra vad jag vill :) Här ska det mejlas och ringas runt en del .

Åt en himlans massa spenat idag till lunch, Fick veta efteråt att man absolut INTE ska äta spenat när man är gravid ?! Vad har ni hört ? Så vad händer nu då? Åhh vilken ångest jag har, Att man inte hade koll på det ! DUMT !! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar