torsdag 24 februari 2011

Torsdag

Halloj !

Har precis kollar lite arbeten och sökt två stycken, Sen har jag varit duktig och finslipat lite på mitt CV.
Usch va man blir trött på att göra samma saker varje dag, Men nu börjar det bli lite brådis att hitta något, Har märkt att det börjar bli extremt mycket svårare för varje vecka som går :p

Nu ska jag springa ut i tvättstugan för att hänga lite tvätt och sedan ska äntligen min mage få lite mat i sig.
Hungrig hela tiden känns det som och den lille krabaten livar för fullt upp mot revbenen, Mysigt men i vissa fall kan det kännas lite obekvämt, Kul att bebisen är igång hela tiden iallafall :)
Blir nog att vila lite om jag hinner efter maten, för sedan ska Malin komma hit och vi ska ta en sväng på tuna park när jag hämtat Liam från dagis, Får hoppas att jag hittar det jag behöver idag !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar