tisdag 22 februari 2011

Mys

Idag har jag varit riktigt slö ! Usch ! Men det blev lite städning och sedan besök av Sara och barnen, stackars Manfred fick en massa knuffar av min kille , något han fick för sig att börja med förra veckan, vi går hoppas att han snart kommer över den jobbiga knuffperioden . Nu ligger jag och myser med min lilla älskling i soffan men ska strax fixa mat till oss.

Imorgon ska jag ta hela dagen till att fixa mitt cv och även till att ringa runt efter jobb och praktik.
Får väl se om man hinner jobba något innan lille bebisen tittar ut, det hoppas jag verkligen fast ju mer magen växer ju svårare blir det ju att hitta något. Får hoppas att min rygg tillåter det också om man nu skulle hitta något ! Ah, det vet man inte fören man provat, så bara att söka vidare :-)

// Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar