lördag 6 februari 2010

Gottikväll

Som vanligt då vill säga, alltid massa onyttigt här hemma om kvällarna. När ska man få nog ? Man kanske inte ska klaga iof, nu när jag väl lagt på mig lite vikt iallafall. Mycket kanske också beror på att jag inte alls rör på mig lika mycket som förut, blir knappt några promenader längre, inte som förut iallafall. Kanske blir bättre när denna snö är borta ! Phuu va jag är trött på den, vill att det ska bli vår nu.
Blev så besviken idag på mitt köp, blev så sugen på OLW's hjärtan men när jag stod där och kolla på hyllan så fick jag syn på stjärnorna istället och tänkte att de är säkert godare, men icke ! Visst de funkar men inte är de lika goda ! Så nu blir det nog att plocka lite i godis skålen istället, haha, även där har vi gjort en ändring för att jag ska bli nöjd, jag tycker inte om när sånt godis som inte har socker eller salt utanpå får det iallafall utav de som ska ha det så nu delade vi upp i två olika påsar så de inte skulle blandas runt, blev ju inte mindre godis för det : p





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar