måndag 15 februari 2010

Nyklippt

Idag började jag dagen med en kaffe på ett café i stan då jag hade en halvtimme kvar till min klipptid, Mötte upp Liam´s farmor och gammel mormor som skulle vara barnvakt under tiden. Jag hade funderingar på att klippa lugg men de planerna var allt för osäkra så vi skippade det men tog en liten  bit så att ja kunde ha lite snelugg iallafall, det slutade med en rejäl uppklippning också så att jag skulle få lite mer "frisyr", fast ändå sparade vi längden hyffsat bra så jag är supernöjd, när jag kom hem igen så blev det även att färga håret en aning mörkare.

Fick även hem två lampor till vardagsrummet, för endast 199kr , Vilket klipp va ?! :)

Förstår inte ens varför jag sitter här för att jag är jätte trött, hade nog kunnat somna redan 20.00 om jag gått och lagt mig, men jag måste hålla mig vaken en stund till annars så vaknar jag väl antagligen inatt och inte kan somna om.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar