söndag 28 februari 2010

Tillbaka !

Var ett tag sen man skrev nu, Vet inte riktigt vad jag ska skylla på men antar att ingen har saknat det "Såå" intressanta jag skriver om så ;) haha, Men jag är en sån som bara vill skriva av mig lite ibland, Nu har det mest bara blivit om vad vi har för oss om dagarna men det kanske kommer annat också en dag snart , Just nu är jag bara deprimerad över denna vinter som aldrig vill ta slut, Äntligen är det iallafall plusgrader ute men i veckan skulle det bli kallt igen så antar att det kommer att komma mer snö sen också. Tänk om vi kunde få en påsk som förra året iallafall det skulle ju vara toppen ! Soligt och jätte skönt :)
Idag hade vi besök av Liam´s  farfar och faster, Liam fick fina presenter och vi fikade på munkar, Himla gott !

Nu ska jag gå och ta en dusch och fylla upp badet till Liam och mig, Sen får man sitta där ett tag medans han plaskar och skrattar en stund, sedan är det är dags för honom att sova .
För mamma´s & Pappa´s del så blir det film och lite godis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar