söndag 28 februari 2010

Luftslottet som sprängdes

Vi sitter nu och kollar på luftslottet som sprängdes, halva filmen har vi kvar och jag sitter här och försöker hålla ögonen öppna. Jätte trött efter att ha gått upp 07.00 idag, även om jag för en gångs skull vaknade och flög upp hur pigg som helst :) tänk om varje morgon kunde vara så, jag lär ju iallafall somna på direkten efter att filmen är slut så jag hoppas på att vara lika pigg imorgon. För att morgondagen bjuder på sällskap av Linda och Melenie, kanske en sväng på tunapark där jag hade tänkt göra lite nya inköp till mig och Liam, vi var där en snabbis idag då jag kikade ut lite prylar men det blev inte av att köpa något, så ska nog köpa det imorgon istället,Fredde fick med sig en ny tröja och sedan blev det att köpa hundmat iallafall :). Nä nu ska vi kolla klart på filmen så att man får sova sen. Natti Natti


Ps, Sara jag tänker på dig, hoppas vi får se den lille inom kort, nu måste han/hon väl ändå vilja komma ut i stora världen snart :) vi håller tummarna här hemma gumman!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar