söndag 7 februari 2010

Virus

Läkarn sa att jag kanske hade något virus i kroppen men att det troligtvis inte smittade för då borde hela familjen haft det efter en vecka, jag skulle äta Alvedon och vila för att se om smärtan i kroppen försvann, nu när jag mår liiite bättre så ligger Liam och hostar för fullt, jätte snorig och feber. Phuu ! Stackarn, han är ju näst intill aldrig sjuk men när han bara blir lite snorig så tycker ja så synd om honom, nu när han har både hosta, snor och feber så är han nog världens bortskämdaste lilla sötnos :) Nu hoppas jag bara att han blir frisk och att man själv inte blir sjuk, har redan suttit hemma en vecka av att mått dåligt och nu blir det väl tills Liam är bra . Man vill ju gärna ut och träffa lite folk snart känns det som, fast idag har vi iallafall varit och firat pappa som fyller år :)
Liam har ännu inte kunnat somna för att han somnade i bilen påväg hem antar jag. Själv börjar jag redan bli trött så ska strax börja fixa för läggdags, men jag kan ändå inte somna fören Liam somnat så vi får väl se hur lång tid det tar.

Vår mummsiga mat vi åt idag,
Pasta med fläskfilé och champinjonsås





1 kommentar:

  1. Haha ja vet, har inte orkat byta :P

    Klart vi kan ses, ja den kan ju komma men känns inte så. men vi får se :)
    Hoppas han blir frisk snart!

    SvaraRadera