onsdag 17 februari 2010

Trötta

Godmorgon , vilken natt vi har haft, jag och Fredde skulle gå och lägga oss vid 01.00 och såklart så vaknade Liam strax innan, försökte få honom att somna om i två timmar men det var hopplöst, han var super pigg. Själv så var jag så trött att jag höll på att somna hela tiden. Tillslut så fick jag honom att somna , strax efter 03.00 men ändå skulle han upp klockan 07.30 som om ingenting, Fredde fick gå upp med honom så jag kunde ligga kvar och vakna till ett tag med dunkande huvudvärk, efter två koppar kaffe och frukost så har det gått över nästan helt, nu måste jag tyvärr gå till Ica för att handla lite medans Liam ändå ska sova här hemma. Skönt att gå lite själv fast ändå känns det knasigt utan vagn :)

Liam väldigt trött innan matdags



Han tog tre skedar mat sen vägrade han, så det fick bli välling istället. Han har ännu inte börjat äta som förut nu efter att han var sjuk, så han föredrar välling men mat har fungerat lite då och då så jag har provat hela tiden iallafall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar