fredag 12 februari 2010

Natten är här

Och det är dags att krypa ner i sängen, nu har jag precis tagit min sista cigarett, varför hålla på och ta 1-3 om dagen?! Nu är det slut på detta trams och istället ge upp den där skiten helt ! Det måste jag verkligen göra , plus att man till och med själv känner sig löjlig som ska hålla på att ibland inte ta någon på hela dagen sen en cigarett vid 22.00 på kvällen, eller en på morgonen och en på kvällen sen och ingen där emellan! Nä nu får det vara nog. Synd att min kära sambo inte också kan få den viljan att sluta, då skulle allt bli mycket lättare, men men, det är hans val, bara jag klarar det så är jag nöjd och stolt över mig själv :)

Idag har Liam varit ganska så pigg hela dagen, till skillnad från de senaste dagarna vill säga, han är på bättringsvägen och det känns skönt det. Nu ligger han i sin säng och sover med en täppt näsa stackarn, men näsfrida gör ingen skillnad nu tyvärr. Saknar honom här hos mig nu när han sovit i våran säng de senaste dagarna, men ny börjar han bli bättre och får då också sova i sitt eget rum :)
Imorgon ska vi vara hemma och mysa ännu en dag sedan hoppas jag på att Liam är frisk och man får komma ut lite. Man börjar tröttna på att sitta hemma nu.

Natti natti på er !

1 kommentar:

  1. jaa jag läste att du och Liam hade varit sjuka, inte kul alls :/ . Japp vi kan höras nästa vecka =) . Hoppas ni blir helt friska snart och lycka till med cigaretterna, bra beslut =)

    SvaraRadera