söndag 18 april 2010

18:e april

Då var Milo äntligen hemma igen, han kom hem i fredag´s och var då inte alls som han brukar, det kan man förstå efter allt han gått igenom på strömsholm, Nu börjar han piggna till lite och reagera bätte, Han har dock inte börjat gå på sitt ben ännu, Vi får lura honom till det ibland genom att muta med godis, ta upp framtassen så att han måste stödja sig på bakbenet och lite andra metoder, Men han ställer inte ner det då han själv ska gå ut eller när han ställer sig upp i sin bur som han nu ska bo i ca en månad beroende på hur han mår. Han får komma ut lite då och då sålänge det är lugnt och bara att han inte går omkring osv.  Svårt att ha honom ute så Liam är vaken, han vill ju så gärna vara på Milo och leka med honom, Idag gick han fram så gulligt och pekade på hans ben där man ser alla dessa stygn så sa han ( Ehde ädäh ) som typ menas vad är det :) han såg direkt att det var något knasigt som Milo hade på benet.

Idag har vi bara varit hemma , jag har varit jätte seg hela dagen och inte orkat hitta på något, sen har vi ju Milo här hemma som inte får gå ut mer än 5 minuter per promenad. Men på förmiddagen så var vi ute 40 minuter i lekparken innan det var dags att äta och sova för Liam, Själv gick jag också och la mig en stund, Ibland är det väldigt skönt att sova en halvtimme eller så under dagen, Sen blev det lek, mellis och sen gick vi  ut igen och lekte någon timme innan det började regna då vi sprang in igen :)

Nu ska jag gå och lägga mig strax tänkte jag, Kanske kika lite på tv innan man somnar om det är något vettigt. Natti på er !

1 kommentar:

  1. nej jag har pratat med fler frisörer och så och det har inet varit någe farligt sa dom. bara om jag har sår i hårbotten eller så, då skulle man väl inte hålla på, samt att jag har en hätta på så det rör ju inte hårsäckarna. men bleka fick jag göra. :) men blir inget mer nu ändå.

    SvaraRadera