onsdag 14 april 2010

Operation

Imorse så åkte vi till strömsholm för att lämna Milo, då han skulle opereras och nu har vi fått veta att allt gick bra, De kunde inte riktigt säga än när han får åka hem men vi skulle troligtvis få veta det imorgon, stackarn, sen måste han ta det lugnt ännu ett bra tag.  

Idag blev det att städa hela hemmet till att börja med, Sedan gick vi ut ett par timmar i det underbara vädret, Imorgon tänkte jag dra med mig Liam på en långpromenad och kansk estann atill i någon lekpark så att han får leka av sig lite :) Får hoppas på att det är bra väder imorgon också !

Liam fick den nya vagnen (Brio spin) i 15 månaders present och han verkar gilla den mycket :) Vi också för den delen, men det där med att byta färg ska vi dra ut lite på, Nu börjar jag tycka den ser riktigt bra ut i svart/röd också så det är ingen brådska med det.

Nu ska jag kika på andra avenyn här så att jag slipper vänta tills ikväll då det går på tv:n , Ha det super bra allesammans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar