måndag 19 april 2010

19:e april

Halloj !
Idag blev det att tvätta, kom på imorse att jag hade tvätt tid bokad så det var lika bra att ta den med tanke på hur mycket tvätt vi hade, Har inte tvättat här hemma på ett bra tag så det samlar på sig snabbt, Nu ska jag försöka ta och köra en maskin kanske var tredje dag iallafall så att man slipper boka tid ute i tvättstugan och ägna flera timmar åt att tvätta.
Liam och jag har varit ute nästan hela dagen, Bara sprungit fram och tillbaka in i tvättstugan och även så åt vi inne innan det var dags att gå ut och leka igen , så himla skönt.
Vid 15.30 så tog vi en promenad till stenbygård för att kika lite på djuren och Liam fick gå omkring och kika lite själv. Han fastnade väl mer för stenar,pinnar och andra prylar som han hittade på marken men djuren är väldigt intressanta de också tycker han :) Han blev livrädd då vi stod vid fåren och de började skrika BÄÄH ! Haha, Sen när han kom på att de inte var någe farligt så skrattade han bara då de fortsatte.
Vi gick även till Coop för att handla, Fredde slutade skaplig tid för en gångs skull så vi mötte upp honom och tog en promenad hem tillsammans.
Imorgon hoppas jag på en dag med lika bra väder om inte bättre så att vi kan vara ute lika mycket då, ska också ta en sväng och kika efter nya ytterkläder till Liam som han kan ha på dagis , Regnkläder och ett par överdragsbyxor är väl viktigast , jackor det har han ett par stycken men hittar jag någon så kansk evi kan införskaffa den också :)
Nu har jag precis tagit ett bad och ska gå och lägga mig, Skulle vara superskönt att somna ganska snart redan.

Liam badade i sitt bollhav undertiden mor och far lagade mat här hemma


Liam ute och knallar på stenbygård, Där ser han fåren och blir jätteglad





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar