onsdag 28 april 2010

Go´kväll

Här sitter man ny efter en dusch, super skönt ! Nu ska jag invänta att andra avenyn ska börja och sedan blir det läggdags för min del, är helt slut som vanligt.
Besöket jag hade på vårdcentralen idag gick väl si sådär, Kanske jätte bra eller kanske mindre bra, Antingen så är det en slags muskelinflamation som jag haft nu i 8 veckor annars så kan det vara fel på min lever, Han trodde mer på muskelinflamation för att jag sa att det kändes lite bättre denna vecka och jag har inte haft lika ont alls som tidigare. Så jag hoppas på det och att man kan få må bra sedan !
Jag hade tänkt att börja träna nu när Liam börjar på dagis men det lät inte direkt som en bra ide tyckte läkarn utan jag skulle avakta med det ett tag till. Phuu ! Tråkigt tycker jag för att jag ville ha tränat lite innan det är dags att jobba igen i sommar så att man inte är helt slut efter en dag :p haha.

K.Ä.R.L.E.K


Min lilla älskling har blivit så stor nu, han ska redan börja på dagis , Tiden går alldeles för fort, även om det är super mysigt för varje dag så skulle man vilja dra tillbaka tiden ibland för att kika tillbaka på allt underbart man hunnit med. Innan man vet ordet av det så fyller han två, sen tre, sen fyra . . . . . . . .
Knappt så att man minns att han varit så liten nu när man ser små bebisar.

1 kommentar:

  1. Fan vilken söt bild på honom. Lite kul, precis dom kläderna har Noah på sig idag (: Med samma texter och allt (:

    SvaraRadera