fredag 9 april 2010

Efterfrågad

Av få. . .  Men av de viktigaste personerna i mitt liv :) hehe, underbara familj och kompisar som undrar var jag tagit vägen, Jag lever livet här med min goa unge :) Vi har det helt underbart om dagarna, trots att vi näst intill är bara vi två för de mesta. Alla är upptagna med jobb, skola och ungarna är på dagis men vi försöker klämma in träffar då det finns tid för de, Sen finns de dem som går hemma om dagarna men som aldrig hör av sig ? Fast de vet att man alltid ställer upp på att träffas . Varför vet jag inte men det finns väl roligare saker att göra än att träffa oss, men skulle absolut inte klaga om vissa av de hörde av sig och frågade hur det var eller om man ville ses kanske, haha, jaa, alla är vi olika ! Tur det iof vill säga. Blev iallafall super glad idag då jag fick höra av en mycket speciell person som frågade varför jag aldrig skrev här och att jag fick veta att det iallafall finns EN som läser och det är superkul att höra. Är det några som går in här och kikar lite då och då? Det sa bara poff och sen fick man aldrig några kommentarer så jag antog väl lite att det inte är någon som går in här längre.
Snart börjar min stora kille på dagis, Om bara några få veckor :) Känns helt underbart, Vi var där för några dagar sedan och hälsade på och det var jätte mysigt och personalen verkar jätte bra. Han kommer stormtrivas, det tror jag verkligen, han lekte för fullt och gillade att komma ut och se lite annat.

Idag har jag blivit lite kär på nytt, Jag har kikat ett tag efter en ny vagn som är lite smidigare och lättare och nu har jag hittat en som jag funderar på att kanske införskaffa. Första gången jag såg den så tyckte jag inte alls om den, Jag verkligen avskydde vagnens design och hjulen de var verkligen gräsliga. Men efter att ha provkört den ett par gånger och kollat på den några gånger till så börjar jag gilla den, Men vill fortfarande ha en annan färg än de få som finns.  Vagnen jag pratar om heter Brio spin.




Nu ska jag fortsätta kika lite på tv och äta jordnötsringar :) Ha en superbra kväll !

3 kommentarer:

  1. Vi ska kolla på ett i mesta, men det blir nog bara att kolla. Måste sälja den vi har ni mm också =). // Camilla

    SvaraRadera
  2. den speciella vännen tackar ödmjukast:) det är nog bäst du köper den där vagnen. hoppas ni mår bäst gumman. puss

    SvaraRadera
  3. jag läser :):) glömmer bara kommentera ibland, är ju krångligare här än på blogg.se här måste man ju skriva i sitt namn och de varje gång. Men jag läser, jämt! :)

    SvaraRadera