fredag 16 april 2010

SNÖ !?

Vi gick upp här för ca 30 minuter sen, Ska kolla ut genom fönstret och då är det snö ute !? Visst hade jag på känn att det säkert skulle komma mer snö bara för att jäklas med oss men ändå så ville man inte tänka sig det. Det har varit flera super härliga dagar nu och så ska detta komma och förstöra.
Till och börja med på denna dag så var jag tvungen att kliva upp ur sängen 04.00 , Jag vaknade till för att Liam hostade en del inne i sitt rum, låg en stund och lyssna och försökte somna om men det gick inte, han hostade till då och då ganska ofta så jag var tvungen att gå och kolla till min lilla prins, Han sov på som ingenting men hostade till igen så jag tog upp honom och la honom mellan oss, Då visste jag att jag kunde somna om efter en stund, Men tror ni inte att han vaknade till, och där satt han och babbla på och kunde inte sitta still heller i över en timme. 05.35 så började han gosa sig mot kudden igen och somnade då ganska snabb skönt nog.

Igår ringde de igen från strömsholm, Men lite mindre rolig information, Milo kan tyvärr inte äta deras medicin och smärtlindring, det verkade vara alldeles för stark för hans mage så han bajsa blod och hade inte ställt sig på benet ännu, Nu skulle de prova en annan smärtlindring men de kunde inte säga något fören idag, Så vi får se om han får åka hem idag eller inte. Saknar vår lilla buse nu !

Idag blir det att vara hemma, Igår tog vi en långpromenad i det fina vädret sedan stannade vi till i Eskilsparken där vi också träffade på Maria,Melwin,Linda och Melenie :) Men Liam ska nog vara hemma en dag och vila upp sig lite nu då han är lite förskyld. Även om han inte är speciellt hänging men det kan vara bra ändå. Man blir ju ändå inte så sugen på att gå ut i detta väder, Får väl ta en sväng upp till ica iallafall då jag måste handla lite och Liam kan behöva iallafall lite frisk luft .

Ha en underbar dag !

1 kommentar: