fredag 30 april 2010

Avatar

Vi har kollat en kort stund nu på Avatar, helt värdelös så var tvugna att stänga av, massa knasiga figurer och hit och dit, haha, någon som sett den ? Vad tycker ni om den ?

Nu ska jag gå ut en sväng med Milo sedan blir det nog till att tvätta bort smink och borsta tänderna innan läggdags, känns tråkigt att lägga sig såhär tidigt en fredagskväll, på Valborg också men jag är trött och man vet ju ungefär vilken til lillskrutten vaknar imorgon och vill ha frukost :p
Imorgon blir det även kalas, och jag ser sååå fram emot att överlämna vårat paket vi köpt till Selma som fyllde 5 år här i veckan . Stort GRATTIS <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Jag har sett Avatar. 2 ggr på bio och en gång hemma. så jävla underbart bra!!! haha. älskar den filmen. riktigt riktigt bra. men bäst på bio tycker jag. inte en film som man kan titta flera gånger på så. första ¨gången var helt klart bäst! så ge den en chans! bästa filmen efter pirates of the caribbean! ;P

    SvaraRadera