fredag 23 april 2010

23:e april

Godmorgon alla glada  !
Idag fick man iallafall vakna till solsken utanför fönstret, Igår var det bara en massa snö och blask, Vi hoppas på en härlig dag nu med massa sol.
Vi har nyligen ätit frukost och myst här hemma, Liam leker för fullt och för ca 3 sekunder sen så kom han upp i soffan helt själv för första gången, Phuu, nu ska man gå och kolla det också så att han inte trillar ner.
Jag ska strax ta mig i kragen och plocka undan lite här hemma sedan vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Ut och promenera lite iallafall tänkte jag.

Igår blev Liam nyklippt, jag skulle bara ta lite vid öronen men det slutade med att det låg hår över hela badrumsgolvet, haha, men han blev så fin så, Klart man saknar lockarna lite men han blev lika söt nu :)

Nä, dags att plocka undan lite så att man kan ta sig utanför dörren sen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar