torsdag 21 januari 2010

- 3100

Ja vi var ju och storhandlade, och det kan man verkligen kalla det när man står i kassan och får betala 3100kr för allt , haha, gissa om vi hade mycket saker ! Nu är kylen full,frysen full och skåpen proppade :) Känns bra det, fattar bara inte varför vi inte kan lära oss att handla två gånger i månaden iallafall.
Vi lagade tacos när vi kom hem och nu åkte en godis skål fram på bordet :) Mumms det, Dock så skulle ju jag bara äta på helgerna som jag hade planerat men hur bra går det ?! Är man en gottegris så är man.
Imorgon ska jag träffa Natalie och tvillingarna, Såå stora de hade blivit, sist var i somras tror jag och då var de ju pytte små bebisar så det ska bli jätte kul att träffas igen och leka med de små. Tänkte ta en liten shoppingtur imorgon också, tråkigt att sitta hemma så vi bestämde oss för att kanske träffas ute och kika lite prylar och kläder :P jag behöver ju lite presenter till släkt och vänner som fyller år snart så det blir perfekt.
Nu ska jag ta en titt i godis skålen och kika lite på tv, om det finns något vettigt att se vill säga ?
Kul med kort, för en gångs skull så lyckades jag vara med själv , haha, Inte så vanligt att jag vill vara det.

Här är jag i våren-09 med syster ute i skogen, Vi hade verkligen super kul och var helt flummiga, tog en massa knasiga kort på oss båda, Lille Liam som bara var ca 4 månader låg i vagnen och sov :)



Jag som stod och kikade ut vid balkongen i våran förra lägenhet, Liam var en liten liten plutt och låg och sov, Lockade håret för första gången efter att jag fick honom , det var inte speciellt vanligt att man hade lust med det så därför jag minns det ;) haha



Här är ett kort från Frozza.se, Då jag ställde upp för att visa lite smycken, dock så byttes man ut väldigt fort men det kan jag förstå, haha, har ju inte speciellt modellandet i mig, Men det var en kul dag iallafall och där hade jag lille Liam i magen, som jag dock inte visste om själv då, tror att jag kom fram till att jag var i vecka 2  kanske, Eller blev det fel nu ? Ah , jag har för mig att jag gjorde ett graviditets test strax efter det där nångång iallafall :)



Detta kort är från min lilla förfest som jag hade dagen efter min 20 års dag, Känns som om att det var längre sen än det var, Var iallafall sist jag var så onykter ;) Sen tröttnade jag totalt på att dricka och har ännu svårt för att ens smaka på något även om jag vet att jag tyckte det var supergott då, knasigt, kanske ska ta sig en kväll med lite vin/öl/cider och några vänner ?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar