onsdag 27 januari 2010

Shopping

Vill man ha ett reält träningspass så ta en barnvagn, lägg ner 10 kg och gå från stenby till tuna park! Fyyy säger ja bara, ingen hade plogat och ja var helt slut då jag kom fram. Djup snö med bara några få spår. Något som jag helst inte gör om ! Haha..

En väldigt trött mamma






Tur att barnen har det bra iallafall, Liam låg och sov så skönt där inne.




Men när jag väl kom fram efter många pauser så träffade jag på en lika trött Linda som också gått en bra bit på oplogad väg. Hittade lite kläder och prylar även denna gång.

En overall till Liam




Två tröjor till Liam



En oshyvel, konservöppnare, servetter och muggar



Efter vår lilla shopping så gick vi och åt wok och tog oss sedan hem till Linda och Melenie där vi lekte och hade mycket trevligt ! Fick även se hennes tytapetserade vardagsrum som blev jätte bra:)

Fick även ett väldigt efterlängtat SMS idag av en mycket saknad person, jag hoppas verkligen att vi hörs snart igen för du är enormt saknad ! Någon som alltid haft en bra plats i mitt hjärta vad som än hänt, jätte tråkigt att vi gled isär under en tid men det går alltid att ta igen, bara du vill . Jag vill, och jag vill att du ska lära känna Liam, det skulle vara jätte kul och han skulle uppskatta det lika mycket som mig.

Nu ska jag gå och borsta tänderna, ta bort sminket och sedan gå och lägga mig, kanske kika på någon film och hoppas på att somna under tiden den står på:) Natti natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar