fredag 1 januari 2010

Godnatt

" The proposal " var en film att rekomendera enligt mig, En typisk film jag gillar :) Vi kollade på den precis här hemma. Nu är jag trött som tusan och huvudvärken börjar ta över! Kanske är nikotin brist, vem vet, jag är iallafall nöjd med min insats idag, att bara rökt tre stycken.


En sak jag inte fattar med den här bloggen är varför klockan inte stämmer, jag har kollat överallt om man kan ändra den men jag hittar inte var, för på min dator och på mobilen så går den rätt men sen när jag har publicerat så står det ett helt annat klockslag . Hjälp mig, varför är det så och kan man ändra det? Det är väl bara jag som inte är så smart och fattar var man kan fixa det kanske.

Nu måste jag säga godnatt och sov gott allesammans, Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar