lördag 16 januari 2010

Kalas

Igår blev det inget skrivet här, men hade iallafall en trevlig dag tillsammans med Linda och melenie, Vi började en tur på Tuna park, Där jag shoppade lite såklart, en tröja , ett par byxor till Liam, sedan ett linne och strumpbyxor till mig. Sedan gick vi hem hit , jag bakade lite till idag och lekte med barnen :)

Idag så har ju tyvärr fler än hälften av de jag frågat om de vill komma tackat nej, pga sjukdom, annat för sig , eller inte sagt något alls, Jag som bakat och stått i här hemma, men det har varit ganska skönt att bara ta det lugnt nu också, Sara, Alicia,Linnea,Johanna,Tobias och hans son David har varit här, och just nu så är Micke här, Fast ah, just precis nu så är Fredde och han och köper mat. Idag fick det bli MAX, Länge sen för min del så det ska bli gott med en Greenburgare.
Senare får vi se vilka som kommer och vill ha lite fika.

Liam har fått en super fin skjorta av Sara och Alicia, Hur fin som helst, jag bara älskar den ! Och av Johanna m. Familj så fick Liam en jätte fin tröja där också, Tack så jätte mycket :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar