lördag 2 januari 2010

Mellis


Liam sitter och äter smörgås till mellis, vi har haft en riktigt skön dag, jag vaknade såklart med huvudvärken som jag också somnade med, så det blev en god stor frukost som bestod av äggröra, minibaguetter och kaffe. Huvudvärken gick dock inte över så jag la mig och vila en timme till då Liam skulle sova middag, jätte skönt att bara ligga och tänka för sig själv, jag somnade ioförsig en halvtimme men när jag vaknade så var jag så slö och orkade inte gå upp. Nu efter en varm dusch så är jag mycket piggare och huvudvärken är borta, jag hade planerat att gå en lite längre promenad idag men det vet jag inte om det blir av, den får vi ta imorgon istället.

Idag har jag även bara rökt en halv cigarett, Fredde och jag delade på en imorse och inget röksug har jag ännu iallafall, så man kanske klarar sig på en idag :)

Nu är det dags att laga mat och plocka undan lite här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar