måndag 4 januari 2010

Go´kväll på er
Sitter här och försöker hålla ögonen öppna, Som dock inte är så lätt längre, Jag hittade ingen film jag ville kolla på ikväll så det fick bli att sitta här och kika en stund istället. En lite längre stund än vad jag tänkt mig.
Varför är man så trött hela tiden ? Idag har jag ändå vart ute och gått, jag har haft en trevlig dag och haft att göra näst intill hela tiden, Annars om ja bara ligger och slöar en dag så är jag lika trött på kvällen ändå, Kanske måste börja vara ute mer och äta lite bättre, idag har det ju bara blivit frukost och pizza, Dåligt av mig !

Har även  rökt 4 cigaretter idag !!! En för mycket kanske men ja känner mig duktig ändå, Imorgon får det bli absolut  max 3.

Nu ska jag gå ut en sväng med Milo sen blir det att krypa ner i sängen så att man vaknar upp pigg och glad imorgon igen.
Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar