tisdag 19 januari 2010

En dag hemma

Denna dag har vi spenderat hemma, med att tvätta och umgås med min underbara Liam.
Imorse så kände jag inte alls för att bara sitta hemma själv och tråka, men efter ett par timmar så var det bara skönt, Lugnt och skönt, mysa med Liam och få en massa kläder tvättade, Fick dock lite handukar över så det ska tvättas imorgon tänkte jag, ska nog även ta mig en liten shoppingtur kanske om jag får tid till det. Vill iallafall inte sitta hemma hela dagen imorgon också, måste få komma ut i friska luften och sen ge mig själv en promenad. Nu ska jag kika lite på inredning till Liam´s rum som vi aldrig kommer till skott med att fixa. Men nu har han så himla mycket, leksaker, böcker, nallar osv som jag behöver ha lite hyllor, lådor och fix till.
Kanske man får med sig far sin till Ikea i helgen, Vi får se hur det blir med det men jag hoppas att han vill.
Har även suttit här och kikat på lite kort,jätte kul att sitta och kolla igenom lite då och då tycker jag.  Här får ni se tre stycken :)

Me & My Love


Fina syster



Liam´s super söta kusiner Selma & Malte



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar