lördag 30 januari 2010

Gokväll..

Nu sitter man vid datorn här en lördagskväll, det var ett bra tag sen jag satt här, bloggar oftast från mobilen så det är inte ofta man hamnar här. Sätter man sig vid datorn så finns det alltid så mycket annat man kikar på så tiden bara rinner iväg. Fast ikväll hade vi tänkt att kolla på en film iallafall, vad vet jag inte ännu men jag hoppas på att vi ska ha någon bra som vi inte sett ännu. Godiset står framme på bordet också som vanligt :) Att man aldrig kan skippa det, beroende ! Jag har haft en super trevlig dag , efter att vi kommit hem från stan med en galen busschafför som inte kunde köra ordentligt så fick vi besök av Liam´s farmor och faster under tiden då Fredde skulle hjälpa de att montera i en bilbarnstol. Sen efter att de åkt så slog vi en signal till bella pizza. Gott som tusan men väldigt mättande, kanske är så det ska vara ioförsig :)
Nu ska jag kika lite snabbt här innan det är dags för film.

1 kommentar:

  1. Tobias ska vara hemma dom första tio dagarna, sen ska jag vara hemma till januari och sedan tar han över =)

    SvaraRadera