torsdag 14 januari 2010

Torsdag

Godmorgon, Här hemma har vi varit lite sega på att vakna till, Liam leker för fullt nu och jag går och plockar unadan lite här hemma. Idag skulle vi kansk eha träffat Frida och lilltösen men jag har inte hört något från dem så antar att det inte blir så, Istället får vi vara hemma och leka och pyssla lite så kansk eMaria och Melwin kommer hit senare under dagen , det får vi se sen :)
Jag köpte ett hopprep för ett tag sen, haha, Dum som man är, Men tänkte att det kanske är bra att använda de ibland , men vad är det bra för ? Någon slags träning måste det ju vara eller ? Snälla hjälp mig så att jag kan börja hoppa eller veta om jag ska lägga undan det :P haha..

Usch, nu stoppade Liam en hundgodis i munnen som låg här på bordet, kanske måste flytta mig här ifrån och ha lite koll på min son istället. Tur att jag såg att han stoppa in det så att han inte mummsa i sig den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar