tisdag 19 januari 2010

Blått,blått tråkigt ?

hm, Jag hittade inte så mycket men lite saker från Ikea, Detta ska jag kika på iallafall, Sedan kanske ett bord till pallarna , och då ska isf allt vara i blått, Nu har han ett vitt runt bord men 4 pallar som har ett döskalletryck över hela sittdelen. Det är också jätte fint men känns lite smått, vi tänkte att vi kunde ha det ute på altan i sommar sen istället om vi nu köper nya till hans rum :) Det kan ju vara mysigt det också.
Jag har ju varit lite anti de här med att pojkar ska ha blått och flickor rosa, Så jag fick för mig att han skulle få ett döskalle tema i sitt rum, skaffade gardiner, bord & stolar osv, men det känns inte riktigt som ett mysigt barnrum, nu när han fått massa leksaker och prylar så ser det ju mer ut som ett barnrum men nu vill jag ha nått slags tema, eller lite mer av en färg eller så.
Men mina planer sen när vi flyttar till hus då ska han ha en fondvägg som ska vara randig, vågrätt i smala och bredare ränder i grön svart och kanske någon slags grå. vet inte helt ännu , haha, då ska iallafall hans rum bli lite mer åt de färgerna, men det lär ju ta ett tag innan vi flyttar från vårt radhus här, man har knappt kommit i ordning med allt här ju :)





















Alla bilder är från Ikea

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar