måndag 11 januari 2010

STORT GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA !


Grattis till min lilla älskling som idag blir ¹år :)


Älskar dig över allt annat, du är det finaste,bästa och underbaraste som finns !

Godmorgon !
Liam ville börja sin födelsedag med att vakna 06.45, Han som annars brukar sova till strax efter 08.00 :) Men det var bara att kliva upp och se glad ut, det är ju han som bestämmer nu på självaste födelsedagen :) Liam leker för fullt här just nu efter att han ätit en stor portion gröt och jag ska ta och äta lite frukost strax, Väntar just nu på att mitt kaffe ska bli klart, sen vet jag inte riktigt vad ja ska hitta på för gott till så det ska ja kika efter nu.

6 kommentarer:

  1. Stort grattis till Liam :)

    SvaraRadera
  2. Ett stort grattis från mig och agnes!! tänk vad tiden går fort! det är ju inte klokt... hihi massa kranmar till er !!

    SvaraRadera
  3. Krama grattis från mig till stora pojken! :)

    SvaraRadera