måndag 4 januari 2010

Trevlig dag

Idag har vi haft en trevlig dag, Började med lite städning som vanligt, jag diskade,tvättade och dammsög här hemma, Sedan kom Liam´s farmor och faster hit. Vi tog oss en promenad som sträckte sig till Tuna park och tillbaka, Inte speciellt långt men det var kallt och jobbigt med vinden som bara gjorde att det rann i mina ögon, haha, Men vi tog iallafall en sväng in på apoteket och även in på coop där jag köpte lite saker som jag behöver till Liam´s kalas.
Bjöd precis hit Linda,Maria,Melenie och Melwin tills på lördag också så ja får baka en tårta tills dess också :)


Nu sitter Liam och äter mat, Jag försöker få honom att äta själv men det går inte speciellt bra, haha, Han bara kastar ner till Milo eller så ska han bara "plaska" med handen i maten, Men det kommer väl med tiden :)


Jag sitter och väntar på att Fredde ska komma hem med pen kebab pizza, Vi hade ingen lust att laga mat idag, han har varit i västerås hela dagen och jag är för slö, Skönt att bara äta och sen gå och ta ett bad med Liam istället.

2 kommentarer:

  1. Ja nånting är galet men vet inte vad!!

    Men åååh vilken lyx, han sover ju hela natten. Har han alltid gjort det?
    Nej han vill inte ha flaska på kvällen, enda gången flaska funkar är under nattetid när han vaknar och ska äta. Annars är det sked som gäller. Och de få gånger man fått i honom välling innan han somnat vaknar han efter några timmar och ska äta igen även om han äter 220 ml. Så istället äter han 2 portioner gröt. Men jag skulle hellre vilja att han låg i sin säng och käkade en flaska välling och sen somnade. Men det lär ju inte hända... Jättetråkigt!

    SvaraRadera
  2. Okej, den verkade rolig :)

    SvaraRadera